Mleko to zdrowie, ale czy na pewno.

Od małego dziecka wpajano nam, że mleko, sery, jogurty to samo zdrowie. Ale to było kiedyś, czasy się zmieniły, a obecne produkty mleczne to już inna bajka. Obecne mleko po procesach produkcyjnych jest toksyczne i alergiczne. Mleko sklepowe to duże ilości hormonów, antybiotyków, pestycydów, herbicydów na czele z rakotwórczą kazeiną.
Na etykietach nie uświadczysz żadnych na ten temat wiadomości. Pijemy mleko, żeby rzekomo dostarczyć organizmowi wapnia i wmawia się nam, że mleko pomaga schudnąć.
Tylko jak to jest możliwe skoro ciele karmione teraźniejszymi paszami, zwiększa swoją wagę w ciągu 2 lat z ok. 40 kg do  ok. 600kg.
Z tego przykładu wynika,że mleko tuczy. Mleko również zawiera nasycone kwasy tłuszczowe w tłuszczu mleka, dlatego powinnaś wybierać mleko i jego przetwory o obniżonej zawartości tłuszczu
/ do 2%/.

Zastanawiasz się, że gdyby odstawić mleko, to w jaki sposób dostarczyć organizmowi wapnia.
Z warzyw – brzmi odpowiedź.
Zielone warzywa; brokuły, jarmuż, kapusta zawierają sporo wapnia.
A dodatkowo wapń obecny w zielonych warzywach wykazuje ponad 50% przyswajalności, natomiast wapń w mleku tylko ok. 30%.
Musisz też wiedzieć , że białko zawarte w mleku powoduje wydalanie wapnia z moczem w przeciwieństwie do wapnia dostarczonego przez warzywa. Dlatego jeśli masz ochotę na napój z dużą ilością wapnia i białka, spróbuj soków warzywnych, zwłaszcza z zielonych warzyw.

Warto również trochę uwagi poświęcić kofeinie.
Obecna jest w kawie, herbacie, napojach bezalkoholowych, czekoladzie. Wchodzi też między innymi w skład środków pobudzających, leków na alergie, na przeziębienia czy bólu głowy.
Jedna filiżanka jest jeszcze do przyjęcia, ale kilka szkodzi.
Kofeina to substancja pobudzająca z tej samej rodziny co nikotyna
i morfina.
Podwyższa ciśnienie i tętno, może wywoływać nieregularną pracę serca, wytwarzanie insuliny. Czyli pobudza organizm dostarczając mu niby energię. Pobudza również apetyt, co nie sprzyja odchudzaniu, ponieważ pozbawia organizm ważnych składników odżywczych
i witamin z grupy B oraz wapnia, żelaza, magnezu, potasu i cynku.

I na koniec parę słów o fast-foodach.
Czy fast-food powoduje tycie?.
Tak, ponieważ oszukuje mechanizm kontroli apetytu, dlatego że kalorie są skoncentrowane w małej porcji. Może zawierać dwa  razy
więcej kalorii niż posiłek domowy, a do tego pozbawiony jest błonnika. Osoby spożywające ten produkt dwa lub więcej razy w tygodniu zwiększają przyrost wagi ciała. Dlatego to jedzenie powoduje tycie, zwiększa ryzyko insulino odporności oraz cukrzycy typu 2.

Zmiana sposobu odżywiania na sprzyjające zdrowiu, dobrej wadze i długowieczności nie jest zbyt trudne, kiedy następuje krok po kroku.
Pamiętaj o zasadach: po pierwsze nie jedz przetworów przetworzonych, po drugie jedz dużo warzyw, owoców, zbóż, fasolo, pestek i orzechów.

Powodem tycia nie jest po prostu brak silnej woli, łakomstwo i lenistwo. Za nadwagę w dużej mierze odpowiada niezdolność ciała do poradzenia sobie z toksynami, które są obecne w pożywieniu i środowisku.
Paula Baillie- Hamilton

do soboty.

jeżeli masz problem z nadwagą lub niedowagą,czy wprowadzaniem do swojego jadłospisu zdrowej żywności, proszę o kontakt. Pomogę.
Chce również poinformować moich czytelników, że jest prowadzona szkoła Prawidłowego Odżywiania. Jeżeli chcesz nauczyć się prawidłowego odżywiania, cieszyć się wspaniałą figurą, mieć dobre samopoczucie oraz super kondycję Z A P R A S Z A M.
A po wysłuchaniu 12 lekcji i odesłaniu kompletu ankiet, otrzymasz certyfikat Szkoły Prawidłowego  Odżywiania.

Wojciech Bieluń
723-976-564
www.idealnafigura.com/bielun77
www.zdrowesniadanie.info/bielun77
www.sportoweodzywianie.pl/bielun77
www.katalogcrw.com/bielun77

 

 

11 thoughts on “Mleko to zdrowie, ale czy na pewno.”

  1. No tak kiedyś mówili „Pij mleko,będziesz karateką”,a dziś można powiedzieć „Pij sklepowe mleko, a będziesz kaleką”
    Pozdrawiam

    1. dziękuje za wpis.
      ja pamiętam reklamę – pij mleko a będziesz wielki –
      żeby dostarczyć organizmowi wapnia, można więcej spożywać zielonych warzyw.
      Wapń z warzyw jest bardziej przyswajalny niż z mleka.
      Pozdrawiam.

  2. I just like the helpful info you provide in your articles.
    I’ll bookmark your blog and check again right here frequently.
    I am rather certain I will be informed many new stuff right right here!
    Best of luck for the next!

  3. Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up plus the rest of the site
    is also very good.

  4. At this moment I am going to do my breakfast, later than having my breakfast coming over again to read further news.

  5. Really no matter if someone doesn’t know after that its up
    to other visitors that they will assist, so here it takes
    place.

  6. Every weekend i used to visit this web page, for
    the reason that i want enjoyment, as this this web site conations in fact pleasant funny stuff
    too.

  7. I wanted to thank you for this excellent read!! I absolutely
    enjoyed every little bit of it. I have you saved as a favorite to look at new stuff you
    post…

  8. It’s nearly impossible to find educated people on this subject, however, you seem like you know what
    you’re talking about! Thanks

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge