Suplementacja – porozmawiajmy o suplementach w odżywianiu. Cz.1

Witam.
Nadwaga to choroba przewlekła powiązana z niedoborem składników odżywczych. Dlatego suplementy dobrej jakości mogą pomóc w dostarczeniu komórkom potrzebnych składników, jednocześnie powstrzymując apetyt. Suplementy i pożywienie dobrej jakości gwarantują oczyszczenie organizmu, powodując usunięcie substancji chemicznych, blokujących systemy kontroli apetytu i odkładania się tłuszczu.

W czasie trwania procesu odchudzania nawet nie myśl o tabletkach odchudzających. Jeżeli chcesz  chudnąć i utrzymywać prawidłową wagę, przyjmuj potrzebne witaminy i minerały oraz inne składniki odżywcze w postaci suplementów. Nie wystarczy zbilansowana dieta, aby dostarczyć organizmowi koniecznych dla zdrowia składników odżywczych, biorąc pod uwagę niską jakość obecnego pożywienia.
Dlatego właśnie powinnaś pomagać organizmowi i używać suplementy. Inaczej niedobory wartości odżywczych zachwieją równowagę biochemiczną. Zaczną pobudzać   apetyt podtrzymując uczucie głodu a zatem powodować tycie. Krótko mówiąc, twoje wysiłki  mogą nie przynieść zamierzonego efektu i zachwiać wiarę w twoje poczynania.
Ciało, które otrzymuje wszystkie mikro substancje odżywcze szybciej regeneruje sprawność poszczególnych komórek. Wytwarzają się  doskonalsze komórki, które lepiej pracują i co najważniejsze: komórki mające do dyspozycji dobry materiał budowlany i energetyczny zapewniają mniejszą zachorowalność. Dzięki stosowaniu mikro substancji  odczuwamy dopływ energii, jesteśmy mniej zmęczeni poprawia nam się humor, lepiej sypiamy. Zauważamy, że nasze problemy zdrowotne ulegają zmianie.

Proces dokarmiania organizmu suplementami nazywamy odżywianiem komórkowym. Zawiera ono zalecaną dzienną dawkę wszystkich mikro substancji odżywczych, we właściwych proporcjach
i łatwo przyswajalnej formie.  Kiedy jest stosowany, odżywiamy ciało właśnie na poziomie każdej komórki. Za pomocą odżywiania komórkowego, stwarzamy organizmowi dobre warunki dla jego
funkcjonowania, a on sam, stopniowo pozbywa się swoich problemów poprzez lepszą regenerację i poprawę systemów komórkowych.

Multiwitaminy, witaminy A, B, C, niezbędne kwasy tłuszczowe, to dzięki nim utrzymasz  zdrowie i będziesz chudnąć. Przyjmuj również witaminę E, bioflawonoidy, wapń i magnez. Nie unikaj używania
szczególnie przy nadmiarze przeciwutleniaczy, witamin C i E, które
uchronią komórki przed uszkodzeniami oksydacyjnymi w wyniku
działania wolnych rodników. Te witaminy zobojętniają je, ponieważ
w przeciwnym razie rodniki przyśpieszą proces starzenia się tkanek i mogą uszkadzać DNA.
Pamiętaj jednak, że sama suplementacja nie załatwi wszystkiego, potrzebna jest również zbilansowana dieta, składająca się ze świeżych naturalnych produktów bogatych w składniki odżywcze.
Pamiętaj też, że przy stosowaniu odżywiania komórkowego należy
koniecznie pić dużo płynów.

a w następnej części tego tematu o przyjmowaniu wartościowych witamin.

do soboty.

Jeżeli masz problemy z nadwagą lub niedowagą, proszę o kontakt.
Informuję, że prowadzona jest Szkoła Prawidłowego Odżywiania. Chcesz nauczyć się prawidłowego odżywiania
cieszyć się wspaniałą figurą, mieć dobre samopoczucie,
zadziwiać super kondycją,  Zapraszam.
A po ukończeniu 12 lekcji i odesłaniu kompletu ankiet, otrzymasz
Certyfikat.

Wojciech Bieluń
723-976-564
www.idealnafigura.com/bielun77
www.zdrpowesniadanie.info/bielun77
www.sportoweodzywianie.pl/bielun77
www.katalogcrw.com/bielun77
jamnik16b1@obemail.com
twitter @BieluńWojciech

 

5 myśli nt. „Suplementacja – porozmawiajmy o suplementach w odżywianiu. Cz.1”

  1. Hi there, of course this paragraph is genuinely good and I have learned lot of things from it on the topic of blogging.
    thanks.

  2. Hi! Do you know if they make any plugins to safeguard against
    hackers? I’m kinda paranoid about losing everything
    I’ve worked hard on. Any recommendations?

  3. I read this paragraph fully on the topic of the comparison of hottest and previous
    technologies, it’s remarkable article.

  4. I blog frequently and I seriously appreciate your content.
    Your article has really peaked my interest. I’m going to book mark
    your blog and keep checking for new information about once a week.
    I opted in for your RSS feed too.
    Michele ostatnio opublikował…MicheleMy Profile

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge